duminică, 24 iunie 2012

Astazi sunt multumit de faptul ca aseara dupa ce bateria de 70 A s-a incarcat full peste zi de la cele doua panouri solare de 63 W,am alimentat un TV plasma ,printr-un invertor de 1000 W,,setat la maximum de economie curent,adica o imagine cu contrast si stralucire la minimum,53 %,din 230w,0,94A, timp de 5 ore.
Mi se pare  excelent,dat fiind ca am folosit o baterie auto.Cind,mi-a sosit invertorul, l-am testat alimentind un hidrofor de 600w,ce impinge apa la 43 de m si face 2 bari.Nu am luat date despre presiunea facuta de acesta in conditiile date,dar am vazut jetul expulzat de apa pe un pexal de 16mm,cu putere. O sa trec si la alte experimente.
Ma ingrijoreaza PMWul  de 10 A ,care in momentul cind am cuplat si al doilea panou,a inceput sa clipeasca aiurea din leduri...Cred ca nu suporta 10A doar mai putin...Am luat legatura cu cel care mi l-a vindut si astept raspuns.L-am scos din circuitul de incarcare si bateria s-a incarcat normal.
Datele la momentul cind invertorul a inceput sa,,tiuie'',dupa 5 ore de consum pentru plasma :~10,30-10,28 V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu